dilluns, 5 de desembre del 2011

Què em plantejo... [II]

Aquesta entrada comparteix títol amb la del dia 17 d'octubre però l'enfocament no és el mateix. En aquesta entrada vull justificar perquè considero que he de ser avaluada amb el blog i també l'estat del meu blog.

Considero que he anat treballant setmanalment, excepte durant el període de pràctiques, i que el meu blog està prou complet com per a poder ser avaluat a més considero que el blog és d'alguna manera el registre d'assistència a l'aula. Però també és la plataforma a través de la qual podem demostrar les nostres inquietuds més enllà del treball obligatori.


Cal dir que al meu blog li falta l'activitat J-Clic relacionada amb el Connectivisme la qual realitzaré un cop acabades les classes per tal de poder dedicar el temps que correspon a aquesta activitat. I també he de comentar que el mapa conceptual del PLE no està en xarxa perquè volia trobar alguna aplicació que em permetés realitzar canvis sobre el mapa penjat online sense haver de modificar l'entrada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada