divendres, 30 de desembre del 2011

No serà un punt i final

Ufff!
Per fi considero que he acabat el blog i només hem queda dir.. quanta feina feta a l'últim moment!


Jo em considerava d'aquelles afortunades a les quals no els hi havia "pillat el brau" ja que he anat actualitzant el blog periòdicament però al finalitzar l'assignatura i veure el llistat de continguts del blog em vaig venir avall. Per molt que jo hagués fet una entrada de cada sessió explicant allò que jo considerava més important em faltaven moltes coses del que indicava el "guió". Així que en aquests últims dies m'hi he posat però a arrel d'això he tingut algun petit problema com el de  no poder pujar l'activitat del JClic, que espero resoldre. 


Tot i la feina que m'ha dut fer correctament el blog, estic prou contenta d'haver-ho fet, sota el meu punt de vista, prou bé! 


Però... sense deixar de banda la meva arteria (perquè no és només una vena!) de lluitadora, considero que el treball que ha comportat aquest blog no ha estat l'esperat donat que fent resum de les sessions de classe i ampliant amb allò que cadascú considerava interessant han mancat aspectes que apareixien en el "guió". Considero que la meva actitud d'actualitzar a l'últim moment, quan només queden unes hores per a que s'acabés el dia, no ha sigut gaire bona però encara menys la d'aquelles persones que no han fet blog durant els tres mesos d'assignatura i ara de cop i volta s'hi han posat. Però confio que basant-nos en els criteris de Bolonia i l'avaluació continuada això es tingui en compte. 


P.D: Amb aquesta reflexió no vull ferir a ningú però considero que aquelles persones que hem fet blog de manera "continuada" també se'ns a de valorar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada