divendres, 30 de desembre del 2011

Mi PLE... miiiiiiiiiiiii PLE!

Per crear i gestionar el meu PLE he utilitzat un blog però també el Google Docs i el Hotmail. Aquests dos últims serveis els he utilitzar per emmagatzemar a l'instant la informació que m'ha semblat interessant i important. Tot i això he de dir que el meu PLE no és totalment públic donat que Google Reader m'informava de les entrades als blogs que jo considerava interessant i els quals no he compartit en el meu PLE.

Per gestionar el meu blog he utilitzat:
-Fonts d'nformació:
·Diari La Vanguardia
·Diari El País
·Web de Radio Televisión Española
·Web de TV3
·Portal Gencat
·Youtube
·Edu365
·Web del CEIP Els Costerets

-Comunicar-me:
·Blog
·Hotmail
·Gmail
·Blink
·Skype
·Facebook
·Twitter

-Per emmagatzemar:
·Dropbox
·Google Docs
·Blink
·Hotmail
·EyeOS

He de confessar que alguns d'aquests serveis com per exemple el Twitter no l'he fet servir gaire i el perquè l'explico en aquest antic post però tot i així en moments puntuals, com activitats a classe, m'ha sigut molt útil. D'altre banda he de dir que he abusat del serveis per emmagatzemar informació i moltes vegades no sabia on havia guardat les coses. Un exemple seria els recursos aquests que no vaig enrecordar-m'hi que els tenia fins que tancant en blog vaig necessitar-los. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada