El treball realitzat per tal de saber que era l'aprenentatge invisible va donar els següents resultats:
Engloba tot tipus d’aprenentatge ja sigui formal o informal, entre iguals, significatiu, autònom i learning by doing. L’aprenentatge invisible representa les ¾ de tot aquell coneixement que hem adquirit.
(Aquesta és la representació metafórica de l'aprenentatge invisible)
a) Referències:
b) Exemples: a) Referències:
Adquirir la parla forma part de l’aprenentatge invisible donat que els infants ho fan a partir de l’ imitació, el learning by doing, de la prà ctica entre iguals i en determinats entorns (famÃlia), autònomament i long life learning.
c) Relació amb les TIC:
J-Clic plantejat com a joc que de forma lúdica transmet coneixements.
Les TIC han condicionat de forma positiva aquest aprenentatge invisible perquè han aportat una gran quantitat d’eines per adquirir-lo.d) Relació amb l’escola
Aprofitar que l’aprenentatge invisible està present en totes les persones apropar-lo a l’escola a partir d’aportacions a l’aula.
Ex: Com la proposta a l’aula d’explicar als companys algun programa el qual dominem.
e) Webgrafia:
http://www.aprendizajeinvisible.com/es/ [10/10/2011]
Per tal d'exposar aquest treball a l'aula và rem realitzar una activitat amb Prezi, per tal de posar-ho en prà ctica i disposar d'un nou recurs. Aquà deixo enllaçada la presentació.
Tamara Herrera, Pere Mussoll, Mónica Gutiérrez i Maria Garcia
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada