dilluns, 17 d’octubre del 2011

Què em plantejo... [I]

Aquest post arriba una mica tard però més val tard que mai; per aquesta raó em disposo a redactar els objectius d’aquesta assignatura.

Pel que hem fet fins al moment la sessió pràctica que més m’ha servit fou la del J-Clic però tot i així treballar el PLE, les xarxes socials i tot el material online sobre el tema em sembla interessant. Potser vaig amb arribar amb un concepte erroni de l’assignatura però fins al moment em plantejo extreure el màxim contingut de cada tema que parlem. Aprofitar tots les oportunitats per a poder transportar els coneixements de l’aula a l’escola i aprendre dels meus companys.

A mesura que anem avançant a l’aula la meva reflexió/objectius variant per això aquest entrada no és definitiva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada